Nowy portal korporacyjny BRE Banku

18 grudnia br. pod adresem www.brebank.pl wystartował nowy portal korporacyjny BRE Banku. To nowoczesna platforma, która dzięki zastosowaniu innowacyjnych narzędzi wspiera komunikację banku z otoczeniem biznesowym, w tym przede wszystkim z Klientami. Wprowadzając zmiany BRE Bank po raz kolejny wyznacza na rynku bankowości korporacyjnej nowe standardy w obsłudze Klientów.

biurowce200.jpg

Odświeżony portal korporacyjny www.brebank.pl to kolejny etap w realizacji celów nowej strategii BRE Banku, zwanej BREaktywacją. BRE Bank od ponad dwóch lat konsekwentnie dąży do tego by stać się „Najlepszą instytucją finansową dla wymagających Klientów”. Wymagających, czyli oczekujących oferty dostosowanej do indywidualnych wymagań, szerokiego spektrum usług i innowacyjnych rozwiązań, które pozwalają na szybkie i wygodne zaspokojenie bieżących potrzeb finansowych, w tym zwłaszcza z wykorzystaniem zdalnych kanałów dostępu jak sieć www.

www.brebank.pl – portal, który podpowiada rozwiązaniaNowy portal BRE Banku doskonale spełnia te oczekiwania. Poza tym, że dostarcza Klientom informacje oraz utrzymuje funkcjonalności przez 24 godziny na dobę niezależnie od lokalizacji Klienta, umożliwia także szybką i wygodną komunikację. W atrakcyjny sposób prezentuje również mechanizmy funkcjonowania nawet bardzo zaawansowanych produktów finansowych dla firm.

Celom tym służą najbardziej innowacyjne rozwiązania informatyczne, stosowane do tej pory na rynkach światowych, które teraz za sprawą BRE Banku po raz pierwszy zastosowane zostały w bankowości korporacyjnej w Polsce.

W nowym portalu zastosowano tzw. wizardy, czyli narzędzia, dzięki którym użytkownik portalu może samodzielnie odnaleźć ofertę zaspokajającą jego potrzeby. Wypełniając prosty formularz portal kieruje przedsiębiorcę do strony z odpowiednim produktem. Przygotowane specjalnie dla firm z sektora MSP wizardy pozwalają np. wybrać odpowiedni dla konkretnego klienta Pakiet usług linii EFEKT.

Na stronach www.brebank.pl Klienci mogą również wypełnić wnioski (aplikujące o produkt) on-line. Portal został wyposażony w funkcję pozwalającą na zapisanie wniosku w trakcie jego wypełniania i późniejszy powrót do niego, a także automatycznie przypomnienie o zapisanym wniosku.

Nowością portalu korporacyjnego BRE Banku jest również tzw. Podcast, czyli narzędzie niezwykle usprawniające komunikację z osobami, które cenią swój czas. Podcast pozwala na przesyłanie dźwięku przez Internet. Przekaz, w formie pliku dźwiękowego, można odtwarzać na swoim komputerze, odtwarzaczu MP3 lub iPodzie – w dowolnej chwili i miejscu. Idea Podcastu BRE Banku zbliżona jest do programu radiowego, który zawiera serię najważniejszych dla każdej firmy informacji z wybranej dziedziny. Obecnie ze stron www.brebank.pl dostępne są analizy makroekonomiczne. W przyszłości do pobrania będą również informacje dotyczące produktów bankowych, opinie analityków – np. nt. bieżących wydarzeń na rynku kapitałowym i gospodarczym oraz materiały dla dziennikarzy, jak informacje prasowe, wypowiedzi czy wywiady. Pliki można ściągać wprost na pulpit komputera dowolnego użytkownika za pomocą bezpłatnego czytnika kanałów RSS BRE Banku – BREinfo. Program BREinfo jest jednym z pierwszych korporacyjnych czytników RSS w Polsce, który BRE Bank udostępnił bezpłatnie użytkownikom Internetu już w kwietniu 2006 r.

Udogodnieniem dla klientów są także nowy newsletter oraz „ulotka”. Newsletter pozwala na subskrybowanie informacji (z i o BRE Banku) w wybranej przez użytkownika konfiguracji, zaś ulotka umożliwia zbieranie i archiwizowanie wybranych danych z portalu. Informacje na temat zgromadzonych elementów są przechowywane w systemie – użytkownik powracający do portalu ma zawsze dostęp do ostatniej zawartości ulotki.

Portal dla biznesu
Uruchomienie portalu służy oczywiście również realizacji celów biznesowych BRE Banku. Udoskonalony kanał internetowy ma pomóc w poszerzeniu bazy klientów i zwiększeniu zyskowności sprzedaży. Przy czym BRE Bank szczególnie liczy na wzrost zainteresowania przedsiębiorstw z sektora małych i średnich przedsiębiorstw – firm innowacyjnych, które są w stanie samodzielnie podejmować decyzje finansowe i oczekują jednocześnie szybkiego dostępu do oferty, prostych procedur i profesjonalnej informacji.

Realizację celów biznesowych wspiera również zupełnie nowa szata graficzna portalu BRE Banku, opracowana we współpracy z najlepszymi grafikami i konsultantami branży IT. Odświeżone formy prezentacji i zmieniona nawigacja mają doprowadzić do wzrostu zainteresowania internautów i skłonić ich do dłuższego pozostania na stronie oraz do wzrostu liczby pozyskiwanych tym kanałem kontaktów z Klientami.

Portal Grupy BRE Banku
Portal BRE Banku to także miejsce w sieci, które spaja wizerunek strategicznych spółek Grupy BRE Banku. Z poziomu stron www.brebank.pl dostępne są również informacje o ofercie i działalności takich spółek jak BRE Corporate Finance, Dom Inwestycyjny BRE Banku, BRE Leasing, BRE Bank Hipoteczny, Intermarket Bank AG, Transfinance a.s., Polfactor, Magyar Factor Rt., Centrum Rozliczeń i Informacji CERI, emFinanse, BRE Ubezpieczenia, BRE.locum, Skarbiec Asset Management Holding, Skarbiec TFI, Skarbiec Investment Management, BRE Agent Transferowy, PTE Skarbiec-Emeryturaoraz części detalicznych BRE Banku – mBanku i MultiBanku.

Prace nad nowym portalem korporacyjnym nie kończą się jednak z momentem uruchomienia. Obecna wersja to zaledwie pierwsza faza w realizacji tego projektu.

„W 2007 roku planujemy wdrożenie fazy II, w której uruchomimy kolejne narzędzia pomagające w utrzymaniu relacji z klientem, w tym między innymi: symulatory oparte na realnych danych, kalkulatory i nowe wizardy, prezentacje działań produktów na rynku, czy rozwiązania zapewniające zwiększenie cross- i up-sellingu. Utrzymanie stałych relacji z klientami poprzez portal BRE Banku zapewni nam możliwość ciągłego informowania o nowych produktach, jak również reagowania na zmieniające się potrzeby rynku i pobudzanie wśród naszych klientów pomysłów i rozwiązań usprawniających funkcjonowanie ich biznesu”- mówi Bartosz Brzozowski, Dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku.

Top