(R)ewolucja w mBanku – bezpłatne przelewy

mBank – lider bankowości internetowej w Polsce – wprowadza bezpłatne przelewy zewnętrzne i tym samym zapewnia Klientom maksimum korzyści oraz wygodę w korzystaniu z najtańszego rachunku osobistego.

Używanie rachunku osobistego – eKONTO w mBanku staje się jeszcze korzystniejsze. Od 11 lutego br. mBank likwiduje opłatę za przelewy zewnętrzne przez Internet.

Wyróżnikami eKONTA w mBanku są:
bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunku,
brak opłat za przelewy wewnętrzne i zewnętrzne (od 11 lutego br.) przez Internet
bezpłatna karta Visa Electron,
bezpłatny dostęp do prawie 2 500 bankomatów w kraju tj. Sieci Euronet, BZ WBK, Cash4You i eCard,
brak prowizji za wypłatę gotówki za granicą.

Co więcej mBank nie stawia żadnych dodatkowych warunków, ograniczeń i nie wymaga regularnych wpłat czy operacji na rachunku i karcie.

Jednocześnie od 5 lutego br. mBank podwyższa oprocentowanie bezpłatnego rachunku oszczędnościowego (eMAX plus) do wysokości 5,05%, dzięki czemu Klienci zyskują bardzo atrakcyjną i elastyczną formę oszczędzania oraz zarządzania finansami osobistymi. Wolne środki na eKONCIE Klienci mogą lokować na rachunku eMAX plus – wpłacając ile i kiedy chcą, a w razie potrzeby mogą przelewać w czasie rzeczywistym oszczędności na eKONTO bez utraty odsetek. W ten sposób każda złotówka w mBanku pracuje tak samo. Dzięki bezpłatnemu połączeniu i on-line’owej integracji całkowicie bezpłatnego eKONTA oraz wysokooprocentowanego rachunku oszczędnościowego eMAX plus oferta mBanku staje się najatrakcyjniejsza na rynku.

Od 1 marca mBank zdecydował się także na obniżenie oprocentowanie eKONTA do 0%. W ten sposób mBank zachęca Klientów do korzystania z bezpłatnych rachunków – eKONTA, jako rachunku pełniącego funkcje rozliczeniowe oraz do świadomego lokowania środków na eMAX plus jako rachunku oszczędnościowego lub mLOKATACH.

eKONTO to nie tylko bezpłatny rachunek osobisty umożliwiający wygodne i proste zarządzanie codziennymi wydatkami. To unikalny rachunek, który dzięki połączeniu z produktami oszczędnościowymi, inwestycyjnymi, kredytowymi oraz ubezpieczeniowymi spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów – mówi Szymon Midera, Dyrektor Biura Marketingu i Rozwoju Biznesu w mBanku mBank, jako bank nowej generacji, jest bowiem najlepszym miejscem dla finansów osobistych.

Przewaga konkurencyjna mBanku rośnie, co pokazują dobre wyniki finansowe, ekspansja transgraniczna oraz liczba Klientów, ponad 1,6 mln w Polsce oraz 46 tys. w Czechach i na Słowacji. mBank, który stale prowadzi dialog ze swoimi Klientami, likwidując opłaty za przelewy zewnętrzne przez Internet wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom.

Zgodnie z naszą polityką – konsekwentnie dążymy do tego, aby nasza oferta była najlepszą na rynku nie tylko pod względem funkcjonalności, ale i ceny – dodaje Szymon Midera.

mBank proponuje innowacyjny model biznesowy dla ludzi ceniących czas i pieniądze, którzy chcą kontrolować swoje finanse w poczuciu realnych korzyści i wygody. Model biznesowy mBanku ewoluuje, ale zachowuje podstawowe wyróżniki – mBank nie oferuje wszystkiego, co w świecie finansów wymyślono, a tylko takie produkty i usługi, które są klientom najbardziej potrzebne, za to w najlepszych cenach i najlepszej jakości na rynku oraz w wygodny i przyjazny sposób. Ta zasada jest podstawowym elementem modelu biznesowego mBanku i pozostanie nim w przyszłości.

Top